Podręcznik planowania projektu Ge Dlsr483eg jest kompleksowym narzędziem do planowania i zarządzania projektami. Zawiera szereg narzędzi, w tym plany, harmonogramy, kryteria oceny, oceny ryzyka, wykresy i wykresy Gantta, które pomagają w lepszym zrozumieniu i wdrożeniu projektu. Podręcznik zawiera również wszystkie niezbędne instrukcje i informacje potrzebne do zarządzania projektem, w tym wytyczne dotyczące raportowania i kontroli jakości. Narzędzie to jest bardzo przydatne dla zespołów projektowych, ponieważ pomaga w lepszym planowaniu i zarządzaniu projektem od samego początku do końca.
Ostatnia aktualizacja: Podręcznik planowania projektu Ge Dlsr483eg
W październiku 2021 r. przedstawiciele Stowarzyszenia BORIS wzięli udział w wizycie studyjnej z programu Erasmus + w Czechach. Głównym celem wizyty było przybliżenie systemu działania Czeskiego nurtu Rytmus, czyli idei środowiskowego wsparcia osób z niepełnosprawnościami. Główne kierunki i założenia Rytmus: POMAGAMY OSOBOM Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI ŻYĆ NA CO DZIEŃ. Organizacja powstała w 1994 r. od początku nakierunkowując się na środowiskowy system wsparcia. Założyciele Rytmus korzystali z amerykańsko – szwedzkich inspiracji i edukacji (2 lata). Poniżej prezentacja do pobrania – prezentacja powstała w ramach projektu “Wzmocnienie kompetencji zespołu i umiędzynarodowienie działań Stowarzyszenia BORIS” współfinansowanego w ramach programu Unii Europejskiej Erasmus+” Rytmus – od klienta do obywatela Zapraszamy do wysłuchania wykładu Profesor Jan Dewing z England Centre for Practice Development Jan Dewing przedstawia wykład studentom pielęgniarstwa i położnictwa na temat koncentracji na osobach studiujących na Canterbury Christ Church University, Kent, Wielka Brytania. England Centre for Practice Development (ECPD) to krajowe centrum badań w Wielkiej Brytanii stosowanych w dziedzinie zdrowia, rozwoju praktyki i innowacji prowadzone przez Canterbury Christ Church University. Współpracując ze społecznością badaczy, organizacja wspiera usługi zdrowotne i opiekuńcze, aby były skoncentrowane na osobie, bezpieczne i oparte na najlepszych dostępnych danych. Więcej na: https://bit. ly/3gkteFc Helen Sanderson założycielka stowarzyszenia Helen Sanderson Associates, prezentuje ideę zmiany społecznej, działalności skoncentrowanej na osobie z niepełnosprawnością tworząc lepsze życie dla tych osób. Swoją ideę organizacja promuje na arenie międzynarodowej. więcej na: http://helensandersonassociates. uk/ Prezentujemy Państwu Podręcznik opracowany przez: Institute on Community Integration UAP, University of Minnesota, jest to swoisty manual szkoleniowy wspierający planowanie działań wokół osób z niepełnosprawnością intelektualną skoncentrowanych wokół tych Osób. Manual można pobrać tu: https://rtc. pdfRytmus – od klienta do obywatela
Fundamentem jest podejście i narzędzia planowania skoncentrowanego na osobie (PSO).
Rytmus nie prowadzi placówek wsparcia dziennego oraz stałego pobytu, założyciele uważają, że nawet mieszkania wspomagane prowadzone przez organizacje to ograniczanie wyboru osoby z NI. Pracują zawsze indywidualnie z osobą i jej otoczeniem
England Centre for Practice Development
Co oznacza że organizacja jest skoncentrowana na osobie z niepełnosprawnością?
Podręcznik planowania skoncentrowanego na osobach z niepełnosprawnością.
Podręcznik „Planowanie i organizacja projektu logistycznego” przeznaczony jest dla studentów dziennych i zaocznych specjalności logistyka, a także dla praktyków. Ma on na celu dostarczenie niezbędnych narzędzi wspomagających proces planowania zarówno dużych, jak i małych projektów logistycznych w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych. Podręcznik składa się z sześciu rozdziałów.
- Język wydania:polski ISBN:83-7246-962-8ISBN druku:Liczba stron:142
- procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
- Pamięć operacyjna: 512MB
- Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
- Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
- Mysz lub inny manipulator + klawiatura
- Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
Ważne informacje techniczne
Minimalne wymagania sprzętowe:
Minimalne wymagania oprogramowania:
Informacja o formatach plików:
Rodzaje zabezpieczeń plików:
Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
WSTĘP 7ROZDZIAŁ 1ISTOTA I PODSTAWOWE CECHY PROJEKTÓW LOGISTYCZNYCH 91. 1. Typologia projektów logistycznych 91. 2. Projekt logistyczny a działanie rutynowe, cechy projektów logistycznych 13ROZDZIAŁ 2MIEJSCE PROJEKTU LOGISTYCZNEGO W PRZEDSIĘBIORSTWIE I ORGANIZACJA PRAC ZESPOŁÓW PROJEKTOWYCH 152. Projekt a struktura funkcjonalna przedsiębiorstwa 152. Organizacja zespołu projektowego 19ROZDZIAŁ 3INICJALIZACJA PROJEKTU 283. Fazy realizacji projektu 283. Uruchomienie projektu 303. 3. Analiza wykonalności projektu 31ROZDZIAŁ 4PLANOWANIE W PROJEKCIE 494. Uruchomienie projektu 504. Zaplanowanie struktury prac 534. Planowanie nakładów 704. 4. Planowanie zasobów 714. 5. Planowanie czasu realizacji 754. 6. TBM 82ROZDZIAŁ 5PLANOWANIE KOSZTÓW I BUDŻETOWANIE PROJEKTU 915. Klasyczne rachunki kosztów i ich znaczenie w zarządzaniu projektem 915. Budżetowanie projektu 1005. Przygotowanie do kontroli realizacji kosztów 108ROZDZIAŁ 6PLANOWANIE RYZYKA W PROJEKCIE LOGISTYCZNYM 1146. Źródła ryzyka w projekcie 1146. Metody analizy i redukcji ryzyka 1186. Planowanie monitorowania ryzyka 132BIBLIOGRAFIA 137SPIS TABEL 139SPIS RYSUNKÓW 141
Rozdział pierwszy poświęcono studiom dorobku nauk o zarządzaniu w zakresie systemu planowania w przedsiębiorstwie. W rozdziale drugim, na gruncie dorobku naukowego marketingu, omówiono problematykę planowania marketingowego. W rozdziale trzecim zaprezentowano wyniki studiów wyłaniających się i nowych koncepcji zarządzania i marketingu, które dopełniły całościowego obrazu planowania marketingowego, szczególnie w wymiarze sieciowym i interfunkcyjnym ujęcia zintegrowanego. W rozdziale czwartym zaprezentowano najważniejsze wyniki badań empirycznych. W zakończeniu pracy zamieszczono syntetyczne wnioski odnoszące się do sformułowanych celów pracy oraz hipotezy głównej. Na końcu pracy, w aneksie, zamieszczono wzór kwestionariusza wywiadu wykorzystanego w badaniach empirycznych.
Rok wydania | 2013 |
---|---|
Liczba stron | 416 |
Kategoria | Marketing, reklama |
Wydawca | Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach |
ISBN-13 | 978-83-7875-122-9 |
Numer wydania | 1 |
Język publikacji | polski |
Informacja o sprzedawcy | ePWN sp. z o. o. |
- Nauki ekonomiczne
- Marketing, reklama
Praca obejmuje szerokie spektrum zagadnień dotyczących rozwoju terytorialnego począwszy od celów i polityk rozwoju poprzez zarządzanie rozwojem terytorialnym kończąc na instrumentach zarządzania ze szczególnym uwzględnieniem planowania....
Problemem naukowo-badawczym, który podjęto w pracy, było poszukiwanie efektywnych narzędzi metodycznych procesu planowania negocjacji w przedsiębiorstwie z uwzględnieniem typowych dziedzin jego działania. Przedmiot badań stanowiły...
Autorami artykułów są: A. Kosieradzka, U. Kąkol, G. Kunikowski, W. Skomra, J. Smagowicz, J. Zawiła-NiedźwieckiCelem tego podręcznika, który jest drugim w serii, jest wieloaspektowe przedstawienie problematyki planowania cywilnego, w tym...
W dobie nastawienia na efektywność ekonomiczną podejmowanie decyzji w zakresie komunikacji marketingowej bez wstępnego testowania przekazu lub narzędzi czy też bez oceny efektów wcześniej stosowanych rozwiązań jest nieracjonalne i...
Celem niniejszego opracowania jest przedstawienie podstawowej wiedzy z zakresu planowania finansowego w przedsiębiorstwie oraz umożliwienie czytelnikowi nabycia praktycznych umiejętności sporządzania planu finansowego na potrzeby oceny...
W książce „Planowanie finansowe w zakładach opieki zdrowotnej" przedstawiono zagadnienia dotyczące planowania finansowego, które są niezwykle przydatne w zarządzaniu współczesnym zakładem opieki zdrowotnej. Publikacja zawiera...
Planowanie i ewaluacja polityk publicznych to jedne z kluczowych składników programowania polityki publicznej opartej na dowodach. W modelu tym, mającym bezpośrednie zastosowanie w praktyce, poszukuje się rozwiązań pomagających radzić sobie...
Książka zawiera uporządkowany wykład podstaw budżetowania. Dwie części, z których jedna poświęcona jest planowaniu, a druga kontroli budżetowej, uzupełnione listami pytań kontrolnych oraz zadaniami pozwalającymi przećwiczyć nabyte... pl/fiszka/214263/planowanie-i-organizacja-projektow-logistycznych. html" title="Planowanie i organizacja projektów logistycznych">
Podręcznik „Planowanie i organizacja projektu logistycznego” przeznaczony jest dla studentów dziennych i zaocznych specjalności logistyka, a także dla praktyków. Ma on na celu dostarczenie niezbędnych narzędzi wspomagających proces...
Spis treści
WSTĘP | 7 |
Rozdział 1. PLANOWANIE W PRZEDSIĘBIORSTWIE W TURBULENTNYM OTOCZENIU | 19 |
1. 1. Istota planowania | 20 |
1. Planowanie na tle pozostałych funkcji zarządzania | 22 |
1. 2. Kategoria planowania w nurcie procesowym | 30 |
1. Obiekt planowania i jego rozwój w ujęciu cybernetycznym | 37 |
1. Modele przedsiębiorstwa – obiektu planowania | 39 |
1. Źródła zmian i mechanizmy rozwoju przedsiębiorstwa | 46 |
1. 3. Uwarunkowania kształtowania systemu planowania | 56 |
1. Wpływ turbulencji otoczenia na system planowania | 58 |
1. Zmienność planowania w cyklu rozwoju organizacyjnego | 65 |
1. Podejście synoptyczne i inkrementalne w planowaniu | 75 |
Rozdział 2. DOROBEK TEORETYCZNY MARKETINGU W ZAKRESIE PLANOWANIA | 89 |
2. Rola marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem | 90 |
2. Rozwój koncepcji marketingu | 92 |
2. Organizacja marketingu a wyniki przedsiębiorstwa | 103 |
2. Istota i miejsce planowania marketingowego w zarządzaniu przedsiębiorstwem | 122 |
2. Zmienność planowania marketingowego w procesowych ujęciach marketingu | 123 |
2. Planowanie marketingowe i plan marketingowy w systemie planistycznym przedsiębiorstwa | 144 |
2. Metodyka planowania marketingowego i jej ograniczenia | 162 |
2. Modele procesu planowania marketingowego | 162 |
2. Metody i narzędzia planowania marketingowego | 171 |
2. Bariery skuteczności planowania marketingowego | 183 |
Rozdział 3. MODEL SYSTEMU PLANOWANIA MARKETINGOWEGO W UJĘCIU ZINTEGROWANYM | 199 |
3. Przesłanki modelu – pogłębione studia teoretyczne | 203 |
3. Koncepcje komponentów systemu planowania marketingowego – wymiar wewnętrzny ujęcia zintegrowanego | 204 |
3. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa w sieci – wymiar sieciowy ujęcia zintegrowanego | 224 |
3. Interpretacja efektów marketingu – wymiar interfunkcyjny ujęcia zintegrowanego | 249 |
3. Parametry i ocena rzetelności modelu | 272 |
Rozdział 4. PRAWIDŁOWOŚCI SYSTEMU PLANOWANIA MARKETINGOWEGO W UJĘCIU ZINTEGROWANYM – WYNIKI BADAŃ POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW | 292 |
4. Wewnętrzny wymiar ujęcia zintegrowanego | 295 |
4. Struktura systemu planowania marketingowego | 295 |
4. Metodyka planowania marketingowego | 308 |
4. Efekt bezpośredni planowania marketingowego – plan | 315 |
4. Sieciowy wymiar ujęcia zintegrowanego | 323 |
4. Podmioty sieci rozszerzonej w planowaniu marketingowym i tworzeniu renty relacyjnej | 324 |
4. Metodyka planowania marketingowego w sieci | 330 |
4. Interfunkcyjny wymiar ujęcia zintegrowanego | 336 |
4. Planowanie marketingowe w kreowaniu efektów marketingu | 337 |
4. Odpowiedzialność za marketing i jego planowanie | 347 |
ZAKOŃCZENIE | 367 |
ANEKS. Wzór kwestionariusza wywiadu | 377 |
BIBLIOGRAFIA | 391 |
SPIS RYSUNKÓW | 409 |
SPIS TABEL | 413 |
RozwińZwiń