Instrukcja techniczna i serwisowa Cisco Unified 8961

Cisco Unified 8961 to profesjonalny telefon VoIP firmy Cisco, łączący funkcje telefonu IP z funkcjami zaawansowanej komunikacji. Instrukcja techniczna i serwisowa Cisco Unified 8961 zapewnia dostęp do informacji potrzebnych do świadczenia wysokiej jakości usług technicznych i serwisowych. Instrukcja zawiera szczegółowe informacje na temat instalacji, konfiguracji, monitorowania i utrzymywania telefonu VoIP Cisco Unified 8961. Instrukcja zawiera również informacje dotyczące wykorzystywania wszystkich funkcji i usług telefonu, w tym funkcji telefonowania, powiadamiania głosowego, konferencji, kalendarza, szyfrowania, zarządzania aktywami i zarządzania bezpieczeństwem. Instrukcja techniczna i serwisowa Cisco Unified 8961 zapewnia również szczegółowe informacje dotyczące zarządzania systemem i zarządzania oprogramowaniem telefonu IP.

Ostatnia aktualizacja: Instrukcja techniczna i serwisowa Cisco Unified 8961

Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 1


Cisco Unified IP Phone
7961G/7961G-GE and
7941G/7941G-GE Phone Guide for
Cisco Unified Communications
Manager 6. 1(3) (SCCP and SIP)
Americas Headquarters
Cisco Systems, Inc.
170 West Tasman Drive
San Jose, CA 95134-1706
USA
http://www. cisco. com
Tel: 408 526-4000
800 553-NETS (6387)
Fax: 408 527-0883

Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 2
Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 3
Common Phone Tasks Softkey Definitions View online help on Press. AbbrDial Dial using a speed dial index the phone number Place a call Go off-hook before or Answer Answer a call after dialing a number. Back Return to previous Help topic QUICK REFERENCE Redial a number Press Redial. Barge Add yourself to a call on a shared line Switch to the handset Pick up the handset. during a call CallBack Receive notification when a busy extension becomes available Switch to the speaker Press or, then
Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 4
Video enabled (SCCP only) GPickUp Answer a call ringing in another Phone Screen Icons group Feature Access Line and Call Status iDivert Divert or redirect a call to a voice Feature assigned to button Call Forwarding enabled messaging system Mobility assigned to button Call on hold; remote call on hold Join Join together existing calls to (SCCP only) create a conference Hold assigned to button Connected call Links View related Help topics Conference assigned to button Incoming call Main Dis
Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 5
Contents Getting Started 9 Using this Guide 9 Finding Additional Information 10 Safety and Performance Information 10 Cisco Product Security Overview 11 Accessibility Features 11 Connecting Your Phone 12 An Overview of Your Phone 15 Understanding Buttons and Hardware 15 Understanding Lines and Calls 18 Understanding Line and Call Icons 19 Understanding Phone Screen Features 20 Cleaning the Phone Screen 21 Understanding Feature Buttons and Menus 21 Accessing the Help
Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 6
Switching an In-Progress Call to Another Phone 32 Viewing Multiple Calls 32 Transferring Calls 33 Sending a Call to a Voice Message System 34 Forwarding Calls to Another Number 34 Using Do Not Disturb 35 Making Conference Calls 36 Using Conference Features 36 Using Conference 37 Using Join 38 Using cBarge 39 Using Meet-Me 39 Viewing or Removing Conference Participants 40 Placing or Receiving Intercom Calls 40 Advanced Call Handling 42 Speed Dialing 42 Picking Up
Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 7
Using a Handset, Headset, and Speakerphone 55 Obtaining a Headset 56 Using AutoAnswer 56 Using Call Logs and Directories 57 Using Call Logs 57 Directory Dialing 59 Using Corporate Directory on Your Phone 59 Using Personal Directory on Your Phone 60 Changing Phone Settings 63 Customizing Rings and Message Indicators 63 Customizing the Phone Screen 64 Accessing Voice Messages 65 Using the Cisco Unified CM User Options Web Pages 66 Accessing Your User Options Web Pages
Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 8
Using the Quality Reporting Tool 83 Cisco One-Year Limited Hardware Warranty Terms 84 Index 85 8 OL-16994-01
Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 9
Getting Started Using this Guide This guide provides you with an overview of the features available on your phone. You can read it completely for a solid understanding of your phone’s capabilities, or refer to the table below for pointers to commonly used sections. If you want to... Then... Explore your phone on your own Press on the phone when you need assistance. Review safety information See Safety and Performance Information, page 10. Connect your phone See Connecting Your Phone, page
Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 10
Finding Additional Information You can access the most current Cisco Unified IP Phone documentation on the World Wide Web at this URL: http://www. com/en/US/products/hw/phones/ps379/tsd_products_support_series_home. html You can access the Cisco website at this URL: http://www. com/ International Cisco websites can be accessed from this URL: http://www. com/public/countries_languages. shtml You can access the most current Licensing Information at this URL: http://www. com/en
Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 11
Getting Started Caution In European Union countries, use only external speakers, microphones, and headsets that are fully compliant with the EMC Directive [89/336/EC]. Cisco Product Security Overview This product contains cryptographic features and is subject to United States and local country laws governing import, export, transfer and use. Delivery of Cisco cryptographic products does not imply third-party authority to import, export, distribute or use encryption. Importers, exporters, d
Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 12
Connecting Your Phone Your system administrator will likely connect your new Cisco Unified IP Phone to the corporate IP telephony network. If that is not the case, refer to the graphics and table below to connect your phone. 8 1 AUX 10/100 SW 10/100 PC DC48V 7 2 6 3 5 4 1 1 DC adaptor port (DC48V) 5 Access port (10/100 PC) 2 6 AC-to-DC power supply Handset port 3 7 AC power cord Headset port 1 4 Network port (10/100 SW) 8 Footstand button 1. Your phone may show 10/100/1000. 12 OL-16994-01 113
Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 13
Connecting Your Phone Removing the Hookswitch Clip (Required) Before you use your phone, remove the hookswitch clip from the cradle area. With the clip removed, the hookswitch lifts slightly when you pick up the handset. Adjusting the Handset Rest (Optional) Cisco recommends adjusting the handset rest, particularly when wall-mounting the phones, as this will ensure that the receiver will not readily slip out of the cradle. See the table below for instructions. 1 2 3 1 Set the handset aside a
Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 14
Registering with TAPS After your phone is connected to the network, your system administrator might ask you to auto-register your phone using TAPS (Tool for Auto-Registered Phones Support). TAPS might be used for a new phone or to replace an existing phone. To register with TAPS, pick up the handset, enter the TAPS extension provided by your system administrator, and follow the voice prompts. You might need to enter your entire extension, including the area code. After your phone displays
Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 15
An Overview of Your Phone An Overview of Your Phone The Cisco Unified IP Phone 7961G and 7961G-GE (gigabit Ethernet version) and the 7941G and 7941G-GE (gigabit Ethernet version) are full-feature telephones that provide voice communication over the same data network that your personal computer uses, allowing you to place and receive phone calls, put calls on hold, transfer calls, make conference calls, and so on. The gigabit Ethernet Cisco Unified IP Phone 7961G-GE and 7941G-GE deliver the
Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 16
Cisco Unified IP Phone 7961G and 7961G-GE 2 1 3 16 1 4 5 6 7 8 9 15 14 13 12 11 10 Cisco Unified IP Phone 7941G and 7941G-GE 2 13 16 1 4 5 6 7 8 9 15 14 13 12 11 10 16 OL-16994-01 186845 186846
Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 17
An Overview of Your Phone Item Description For more information, see... Programmable Depending on configuration,  Understanding Lines and 1 buttons programmable buttons provide access to: Calls, page 18  Phone lines (line buttons) and intercom  Basic Call Handling, lines page 24  Speed-dial numbers (speed-dial  Speed Dialing, page 42 buttons, including the BLF speed-dial  Using a Shared Line, feature) page 45  Web-based services (for example, a  Using BLF to Determine a P
Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 18
Item Description For more information, see... Help button Activates the Help menu. Accessing the Help System on 6 Your Phone, page 22 7 Settings button Opens/closes the Settings menu. Use it to Changing Phone Settings, control phone screen contrast and ring page 63 sounds. 8 Services button Opens/closes the Services menu. Using the Cisco Unified CM User Options Web Pages, page 66 9 Volume button Controls the handset, headset, and Using a Handset, Headset, and speakerphone volume (off-hook
Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 19
An Overview of Your Phone Calls—Each line can support multiple calls. By default, your phone supports four connected calls per line, but your system administrator can adjust this number according to your needs. Only one call can be active at any time; other calls are automatically placed on hold. Understanding Line and Call Icons Your phone displays icons to help you determine the call and line state. Icon Line or Call State Description On-hook line No call activity on this line. Off-hook li
Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 20
Icon Line or Call State Description One-way The intercom line is sending or receiving one-way audio. See Placing or intercom call Receiving Intercom Calls, page 40. Two-way The recipient pressed the intercom line to activate two-way audio with intercom call the caller. See Placing or Receiving Intercom Calls, page 40. Understanding Phone Screen Features This is what your main phone screen might look like with active calls and several feature menus open: 7 1 6 5 2 4 3 1 Primary phone Display
Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 1

User Guide
Cisco Unified CallManager Express
User Guide for Cisco Unified IP Phones 7905/7912, 7906/7911,
7940/7960, 7941/7961 (SCCP)
1 Overview
2 Operating Your Phone
3 Phone Features and Functions List

Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 2
1 Overview This guide provides phone, soft key, and features descriptions for the following Cisco Unified IP Phone models: • 7905/7912 • 7906/7911G • 7940/7960 • 7941/7961 Cisco Unified IP Phone 7905G/7912 and 7906/7911G Physical Layout The Cisco Unified IP phones 7905/7912 and 7906/7911 phones are single-line phones. The 7906/7911 phones provide a higher resolution display than the 7905/7912 phones, and are similar in operation. 2 1 9 8 3 4 5 6 7 Name Description Cisco IP phone model type Shows
Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 3
Name Description Hold button Places an active call on hold. Resumes a held call. 6 Keypad Functions like a traditional telephone keypad. 7 8 Volume button Increases or decreases handset volume and on-hook ring volume. 9 Handset with indicator light Functions like a traditional handset. Connecting Your Phone This section shows how to use the connectors on your Cisco IP phone. 3 2 5 1 4 1 Network port (10BASE-T) 4 Cisco power supply (optional) 2 Handset port 5 Power cable with wall socket plug 3 D
Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 4
Adjusting the Handset Rest When you connect your phone, you can adjust the handset rest so that the receiver will not slip out of the cradle. Use the following method to adjust the handset: 1. Set the handset aside and pull the square plastic tab from the handset rest. 2. Rotate the tab 180 degrees. 3. Slide the tab back into the handset rest. An extension protrudes from the top of the rotated tab. Return the handset to the handset rest. 1 2 3 Cisco Unified IP Phone 7960G, 7940G, 7961G, and 7941
Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 5
Name Description Line or speed-dial button Opens a new line, speed-dials a phone number, or ends a call. The Cisco Unified IP 3 Phone 7940G has two lines, and the Cisco Unified IP Phone 7960G has six lines. Footstand adjustment Allows you to adjust the angle of the phone base. 4 5 Directories button Provides access to phone directories. 6 Question “? ” button Not in use. 7 Settings button Provides access to phone settings such as display contrast and ring type. Speaker button Toggles the speaker
Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 6
Connecting Your Phone This section show how to use the connectors on your Cisco IP phone. 8 1 AUX 10/100 SW 10/100 PC DC48V 7 2 6 3 5 4 1 DC adapter port (DC48V) for phones not 5 Access port (10/100 PC) for connecting provided with inline power your phone to your computer 2 AC-to-DC power supply 6 Handset port 3 AC power cord 7 Headset port 4 Network port (10/100 SW) for connecting to the 8 Footstand button network 6 113656 +
Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 7
Adjusting the Handset Rest When you connect your phone, you can adjust the handset rest so that the receiver will not slip out of the cradle. 1 2 3 Soft Key Descriptions Your Cisco Unified IP phone is
Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 8
Soft Key Description (continued) Edit Selects a number and activates the cursor for editing. EditDial Selects a number and activates the cursor for editing. EndCall Ends the current call. Exit Exits from the current selection or screen. Flash Provides hookflash functionality for three-way calling and call waiting services provided by the PSTN or Centrex service. GPickUp Selectively picks up calls to a phone number that is a member of a pickup group. Hold Places an active call on hold. Resumes a
Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 9
2 Operating Your Phone This section describes how to operate your Cisco Unified IP phone. Because there are differences in phone and site configuration, not all features and procedures described here may apply to your phone. Consult your system administrator for more information. This section includes: • Basic: Place a Call, page 9 • Speakerphone: Place a Call, page 10 • Headset: Place a Call, page 10 • Answer a Call, page 10 • End a Call, page 10 • Redial a Number, page 10 • Hold a Call, page 1
Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 10
Speakerphone: Place a Call To place a call using the speakerphone, use one of the following methods: • Press the speakerphone button and perform the steps for placing a basic call, and do not lift the handset. • Perform the steps for placing a basic call and do not lift the handset. To switch to handset operation, just lift the handset. Headset: Place a Call To place a call using a headset, press the heasdset button, then perform the steps for placing a basic call, and do not lift the handset. T
Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 11
Mute a Call To mute a call, press the Mute button. The Mute button lights, indicating that the other party cannot hear you. To deactivate the mute function, use one of the following methods: • Press the Mute button again. • Lift the handset if you are using mute with the speakerphone. Note The Mute feature does not generate music or beeps. Manage Call Waiting If you are on a call when a second call comes in, you hear a call-waiting tone or see a flashing indicator light on the handset rest, depe
Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 12
Transfer a Call To transfer a selected call to another number, use one of the following methods: • Blind transfer—Immediately redirects the call without allowing you to speak to the transfer recipient (the person to whom you are transferring the call). • Consult transfer—Redirects the call after first allowing you to speak to the transfer recipient. To transfer a call, use the following method: 1. During a call, press the Trnsfer soft key. The call is placed on hold. Dial the number to which
Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 13
• cBarge—Use this soft key to add yourself to an existing call on a shared line and to turn the call into a standard conference call. This feature is available only on phones that use shared lines. Place a Conference Call To place a three-party conference call, use the following method: 1. During a call, press the more soft key and then the Confrn soft key to open a new line and put the first party on hold. Place a call to another number. When the call connects, press the Confrn soft key a
Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 14
Program Personal Speed-Dial Buttons After an administrator has defined one or more speed-dial instances for a Cisco Unified IP phone, you can reprogram numbers that are not locked or program numbers into an instance that has an empty dial string. To program personal speed-dial buttons, use the following method: 1. Select an available phone line by lifting the handset, by pressing the NewCall soft key, or by pressing a line button. Listen for the dial tone. Press the pound key (#). Press th
Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 15
Place a Call from Call History To place a call to a number in the call history list, use the following method: 1. Use the Navigation button to scroll through the call history list. Use the Select soft key to select a phone number. The digits appear on the phone display. To dial the number as it appears on the phone display: – Press the Dial soft key. To edit the number on the phone display before dialing, use the following method: 1. Press the Edit soft key to place the cursor at the begin
Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 16
Activate Do Not Disturb For visual call alerting and information without audible ringing, use Do Not Disturb (DND). Calls receive normal call-forward-busy and no-answer treatment. To activate DND, use the following method: 1. Press the more soft key to locate the DND soft key. Press the DND soft key. A display text message indicates that the phone is in Do-Not-Disturb mode. Note Pressing the DND soft key immediately forwards the call to the call-forward destination set on the phone. If the ca
Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 17
3 Phone Features and Functions List The following list is an alphabetical list of features and functions for your IP phone. Activate Do Not Disturb, page 16 Adjust the Display Contrast, page 16 Adjust the Ring Volume, page 16 Adjust the Volume for the Current Call, page 16 Answer a Call, page 10 Call-Blocking (Toll Bar) Override, page 11 Clear Call History, page 15 End a Call, page 10 End a Conference Call, page 13 Forward All Calls, page 12 Hold a Call, page 10 Manage Call Waiting, page 11 Mute
Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 18
Corporate Headquarters European Headquarters Americas Headquarters Asia Pacific Headquarters Cisco Systems, Inc. Cisco Systems International BV Cisco Systems, Inc. Cisco Systems, Inc. 170 West Tasman Drive Haarlerbergpark 170 West Tasman Drive 168 Robinson Road San Jose, CA 95134-1706 Haarlerbergweg 13-19 San Jose, CA 95134-1706 #28-01 Capital Tower USA 1101 CH Amsterdam USA Singapore 068912 www. cisco. com The Netherlands www. com www. com Tel: 408 526-4000 www-europe. com Tel: 408

SKRÓCONA INSTRUKCJA OBSŁUGI Telefon IP Cisco 8841, 8851 i

SKRÓCONA INSTRUKCJA OBSŁUGI1 Wybieranie numeru4 Przenoszenie6 WyciszenieW celu nawiązania połączenia podnieś słuchawkę i wybierznumer. Możesz także wypróbować jedno z następującychalternatywnych rozwiązań.1. W aktywnym połączeniu naciśnij przycisk Przekaż1. Podczas trwania połączenia naciśnij przycisk WyciszPonowne wybranie ostatniego numeru3.Naciśnij przycisk Powtórz, aby ponownie wybrać numer nalinii głównej. Aby ponownie wybrać numer na innej linii,naciśnij najpierw przycisk tej linii.Wybieranie numeru z odłożoną słuchawką1. Wprowadź numer, gdy telefon jest w stanie oczekiwania.2. Podnieś słuchawkę lub naciśnij jeden z przycisków:1Wybieranie numeru2Odbieranie3Zawieszanie4Przenoszenie5Połączenie konferencyjne6Wyciszenie7Poczta głosowa8Przekierowywanie9Przekierowywanie wszystkich połączeń10 Ristoria połączeń11 Książki telefoniczne12 Ustawienia13 Nawigacja14 Ładowanie USB15 Funkcja Intelligent Proximity16 WskazówkiSzybkie wybieranieWprowadź kod szybkiego wybierania, a następnie naciśnijprzycisk SzybkWyb. Możesz również przypisać numeryszybkiego wybierania do przycisków po lewej stronie telefonu.5 Połączenie2 Odbieranie1. W aktywnym połączeniu naciśnij przycisk KonferencjaWskaźniki nowego połączenia:•Migający na pomarańczowo przycisk linii.Animowana ikonai identyfikator abonentadzwoniącego.Migająca czerwona lampka na słuchawce.Aby odebrać połączenie, podnieś słuchawkę. Możesz równieżnacisnąć migający na pomarańczowo przycisk sesji, przyciskOdbierz, niepodświetlony przycisk zestawu nagłownego lubprzycisk układu głośnomówiącego.Odbieranie na kilku liniachJeśli w momencie nadejścia nowego połączenia prowadzisz jużrozmowę, na ekranie telefonu jest wyświetlany krótkikomunikat. Naciśnij migający na pomarańczowo przycisk linii,aby przełączyć linie, a następnie naciśnij przycisk sesji, abyodebrać drugie połączenie i automatycznie zawiesić pierwszepołączenie.Połączenie możesz odebrać przy użyciu umożliwiającejpodjęcie działania funkcji powiadamiania o połączeniuprzychodzącym, jeśli funkcja ta została włączona przezadministratora.3 Zawieszanie1. Naciśnij przycisk ZawieśUwaga Aby uzyskać najlepszy wynik, należywydrukować na papierze w formacie legal(8, 5 x 14 cali).Przekaz bezpośredniMożesz przekazać aktywne połączenie do zawieszonegopołączenia na tej samej lub na innej liniiW aktywnym połączeniu naciśnij przycisk Przekaż.Naciśnij przycisk Aktywne połączenia, aby wybraćzawieszone połączenie, a następnie naciśnij ponownieprzycisk Przekaż, aby zakończyć przekazywaniepołączenia.Połączenie, przyciskzestawu nagłownego,przyciskukładu głośnomówiącego lub przyciskWybierz.Telefon IP Cisco 8841,8851 i 88612..Wprowadź numer telefonu odbiorcy, do którego chceszprzekazać rozmowę.Naciśnij ponownie przycisk Przekaż (przed odebraniemlub po odebraniu rozmowy). Połączenie zostanieprzekazane.2.. Zostanie wyświetlonaikona zawieszonego połączenia, a przycisk linii zaczniemigać na zielono.Aby wznowić zawieszone połączenie, naciśnij migającyna zielono przycisk albo przycisk Wznów lub Zawieś.konferencyjne.2. Nawiąż nowe połączenie.3. Naciśnij ponownie przycisk Konferencja (przedodebraniem lub po odebraniu rozmowy). Rozpocznie siękonferencja i na ekranie telefonu pojawi się komunikat„Konferencja”.4. Powtórz opisane powyżej czynności, aby dodać kolejnychuczestników.Konferencja kończy się, gdy wszyscy uczestnicy odłożąsłuchawki.Dołączanie połączeńMożesz utworzyć konferencję aktywnego połączeniaz zawieszonym połączeniem na tej samej lub na innej linii.W aktywnym połączeniu naciśnij przycisk Konferencja.przycisk Konferencja, aby utworzyć konferencję.Wyświetlanie i usuwanie uczestnikówPodczas konferencji naciśnij przycisk Pokaż szczegóły. Abyusunąć uczestnika z konferencji, przewiń ekran do jego nazwyi naciśnij przycisk Usuń.2.. Przycisk zacznie świecić, co oznacza, żewyciszenie jest włączone.Naciśnij ponownie przycisk Wycisz, aby wyłączyćwyciszenie.7 Poczta głosowaWskaźniki nowych wiadomości:Zapalona stale czerwona lampka na słuchawce.Ton wiadomości oczekujących (jeśli jest dostępny).Na ekranie wraz z przyciskiem nieaktywnej sesjiwyświetlana jest ikona poczty głosowej oraz liczba.Odsłuchiwanie wiadomościNaciśnij przycisk Wiadomościi postępuj zgodniez komunikatami głosowymi. Aby sprawdzić wiadomości naokreślonej linii, naciśnij najpierw przycisk linii.8 PrzekierowywanieW przypadku połączenia odebranego, przychodzącego lubzawieszonego naciśnij przycisk Przekieruj. Za pomocą funkcjiPrzekieruj można przekierować połączenie do poczty głosowejlub pod inny numer skonfigurowany wcześniej przezadministratora systemu.9 Przekierowywaniewszystkich połączeń1. Aby przekierować połączenia odebrane na linii głównej nainny numer, naciśnij przycisk Przek. wsz.2. Wprowadź numer telefonu lub naciśnij przyciskWiadomości, aby przekierować wszystkiepołączenia do poczty głosowej. Sprawdź, czy na ekranietelefonu zostało wyświetlone potwierdzenie.3. Aby anulować przekierowywanie połączeń, naciśnijprzycisk Przek. wył.Aby skonfigurować przekazywanie na linii pomocniczej,naciśnij przycisk linii, aby wybrać drugą linię, a następnienaciśnij przycisk Przek. wsz.Aby zdalnie skonfigurować przekazywanie, przejdź do portaluSelf Care Portal.Wyświetlanie historii połączeń1. Naciśnij przycisk Aplikacje.2. Przewiń i wybierz opcję Historia połączeń.3. Wybierz linię, której historię chcesz wyświetlić. Na4.telefonie można wyświetlić ostatnich 150 połączeń:nieodebranych, wybranych i odebranych.Aby wyświetlić szczegóły połączenia, przejdź dopołączenia i naciśnij przycisk Więcej, a następnie przyciskSzczegóły.Przeglądanie tylko nieodebranych połączeń1. Wyświetl historię połączeń.2. Naciśnij przycisk Nieodebrane. Możesz również nacisnąćprzycisk sesji połączony z ikoną Historia połączeń.Historia połączeń wybranych1. Wyświetl historię połączeń albo przejdź do połączeńnieodebranych lub wybranych.2. Przejdź do wybranej pozycji i podnieś słuchawkę albonaciśnij przycisk Wybierz.Aby edytować numer przed jego wybraniem, naciśnijkolejno przyciski Więcej > Edycja.1.2.5.Naciśnij przycisk Kontakty.Przewiń i wybierz katalog.Wprowadź kryteria wyszukiwania przy użyciu klawiatury.Naciśnij przycisk Wyślij.Aby wybrać numer, przewiń do odpowiedniej pozycjii naciśnij przycisk Połącz.GłośnośćKontrast ekranu2. Wybierz kolejno opcje Ustawienia > Jasność.3. Naciśnij panel Nawigacja z lewej lub prawej strony, abyzmienić kontrast, a następnie naciśnij przycisk Zapisz.Rozmiar czcionki2. Wybierz kolejno opcje Ustawienia > Rozmiar czcionki.3. Wybierz ustawienie Bardzo mała, Mała, Normalna,Duża lub Bardzo duża.Naciśnij przycisk Zapisz.usłyszeć dzwonek.5. Wybierz kolejno opcje Ustaw i Zastosuj, aby zapisaćwybrany dzwonek.Uwaga Naciśnięcie i przytrzymanie przycisku Wsteczpowoduje całkowite zamknięcie menu.Aby naładować telefon komórkowy, można użyć portu USBdostępnego z boku telefonu Cisco IP Phone 8851 albo z bokulub z tyłu telefonu Cisco IP Phone 8861.Aby naładować tablet, należy użyć portu USB dostępnego z tyłutelefonu Cisco IP Phone 8861.Uwaga W przypadku używania alfabetu pisanego odprawej do lewej strony, takiego jak arabski,przycisk linii i przycisk sesji są zamienionemiejscami.Naciskaj przyciski w górę, w dół, w lewo lub w prawo naczterokierunkowym panelu nawigacyjnym.Przyciski sesji znajdują się po prawej stronie ekranu telefonu.Jak kontrolować kilka połączeń?Pasek przewijania na ekranie wskazuje względną pozycję naliście.Jeśli używasz zestawu nagłownego do nawiązywania lubodbierania połączeń, służy on jako główny kanał dźwiękowyi w prawym rogu paska nagłówka jest wyświetlona ikonazestawu nagłownego. Podczas używania zestawu nagłownegonaciśnij przycisk Odbierz, aby automatycznie odebraćpołączenie przy użyciu zestawu.Jak skonfigurować klawisze szybkiegowybierania?Aby skonfigurować klawisze szybkiego wybieraniai dostosować inne funkcje i ustawienia telefonu, użyjprzeglądarki na komputerze i przejdź do portalu Self CarePortal.Gdzie można znaleźć pełny podręcznikużytkownika?http://www. cisco. com/c/en/us/support/collaboration-endpoints/unified-ip-phone-8800-series/products-user-guide-list. htmlProximityJak poruszać się na listach lub w menu?Gdzie znajdują się przyciski sesji?Jaki jest najlepszy sposób używania zestawunagłownego?15 Funkcja IntelligentJeśli administrator włączył tę funkcję, możesz nacisnąć przycisklinii pomocniczej, aby wyświetlić menu Bluetooth w celusparowania i podłączenia swojego smartfona. Po podłączeniusmartfona jego nazwa jest wyświetlana na etykiecie liniipomocniczej i możesz używać tej linii do zarządzaniapołączeniami na smartfonie. Tę funkcję możesz równieżwłączyć lub wyłączyć przy użyciu opcji 2-kierunkowejkomunikacji głośnomówiącej w menu Bluetooth. Aby uzyskaćwięcej informacji, skontaktuj się z administratorem systemu.2. Wybierz opcję Bluetooth.3. Włącz lub wyłącz opcję 2-kierunkowa komunikacjagłośnomówiąca.Sygnał dzwonka2. Wybierz kolejno opcje Ustawienia > Dzwonek.3. Wybierz linię.4. Przewiń listę dzwonków i naciśnij przycisk Odtwórz, abyAby całkowicie zamknąć menu, naciśnij przycisk Zakończ.Aby przejść do menu wyższego poziomu, naciśnij przyciskWstecz.Przyciski linii znajdują się po lewej stronie ekranu telefonu.Przyciski, które nie są przypisane do linii telefonicznych, mogąbyć używane jako przyciski szybkiego wybierania lub przyciskiinnych funkcji. W celu uzyskania dodatkowych informacjinależy skontaktować się z administratorem systemu.Cztery klawisze programowe znajdują się pod ekranemtelefonu. Po naciśnięciu przycisku Więcej (jeśli jest dostępny)wyświetlane są dodatkowe klawisze programowe.Jak zamknąć menu?Gdzie znajdują się klawisze programowe?Po podświetleniu pozycji naciśnij przycisk Wybierz. Możeszrównież użyć klawiatury, aby wprowadzić odpowiedni numerpozycji.Gdzie znajdują się przyciski linii?Klawisz głośności znajduje się po lewej stronie klawiatury.Aby dostosować głośność słuchawki, zestawu nagłownegolub układu głośnomówiącego, naciskaj przycisk głośnościpodczas używania telefonu.Aby dostosować głośność dzwonka, naciskaj przyciskgłośności po stronie lewej (-) lub prawej (+).Aby wyciszyć dzwoniący telefon, naciśnij raz przyciskgłośności z lewej strony. Kilkukrotne naciśnięcieprzycisku głośności umożliwia ściszenie dzwonka.Jak wybrać pozycję z listy lub menu?Kolory przycisków linii oznaczają stany połączeń i ułatwiająorientację podczas obsługi kilku połączeń, w tym na liniiwspólnej:Dzwoniące połączenie — miga na pomarańczowo.Trwające połączenie — świeci na zielono.Zawieszone połączenie — miga na zielono.Linia wspólna używana zdalnie — świeci na czerwono.Linia wspólna zawieszona zdalnie — miga na czerwono.Siedziba w AmeryceCisco Systems, Inc.170 West Tasman DriveSan Jose, CA 95134-1706USAhttp://www. comTel. : +1 408 526-4000800 553-NETS (6387)Faks: +1 408 527-0883Nazwa i logo Cisco są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi firmy Cisco i/lub jejspółek zależnych w Stanach Zjednoczonych i innych krajach. Lista znaków towarowych firmy Cisco znajdujesię pod adresem: www. com/go/trademarks. Znaki towarowe innych producentów wymienione w tymdokumencie są własnością ich prawnych właścicieli. Użycie słowa „partner” nie oznacza stosunkupartnerstwa między firmą Cisco a jakąkolwiek inną firmą. (1110R)© 2014 Cisco Systems, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Instrukcja techniczna i serwisowa Cisco Unified 8961

Bezpośredni link do pobrania Instrukcja techniczna i serwisowa Cisco Unified 8961

Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

Ostatnia aktualizacja Instrukcja techniczna i serwisowa Cisco Unified 8961