Biuletyn nowych produktów Haier Ab162feaia

Haier Ab162feaia to nowy, innowacyjny produkt firmy Haier. To kompaktowy, lekki i łatwy w użyciu urządzenie, które ułatwia przesyłanie i przechowywanie danych w środowisku domowym. Urządzenie jest wyposażone w szybki procesor Intel Core i7-10510U, 16GB pamięci RAM, dysk SSD o pojemności 512GB, klawiaturę komfortową i podświetlaną oraz wyświetlacz IPS o przekątnej 15,6 cala. Haier Ab162feaia wyposażony jest także w zintegrowany układ graficzny Intel UHD Graphics i jest zgodny z systemem Windows 10 Home. Zaawansowane technologie bezprzewodowe, takie jak Wi-Fi, Bluetooth oraz technologia LTE, zapewniają bezprzewodową łączność z siecią.

Ostatnia aktualizacja: Biuletyn nowych produktów Haier Ab162feaia

Candy Hoover Group S. r. l. z jednym udziałowcem, podlegająca zarządzaniu i koordynacji przez Candy S. p. A., z siedzibą pod adresem: Via Comolli, 16-20861 Brugherio (MB) – Włochy kapitał zakładowy: 30. 000. 000, 00 EUR, w pełni wpłacony, włoski numer podatkowy i numer rejestracyjny w Rejestrze Firm Monza i Brianza 04666310158, VAT: IT00786860965

Menu

Selected Language

info@haierspares. eu

CategoryCategory

    HomeCompanyContact

    Products

Select a category to find Haier spare parts and accessories

RECOMMENDED PRODUCTS

49056271 - water f..

€ 32, 34 VAT excluded

3PCS Kit Water Fi..

€ 86, 64 VAT excluded

3PCS water filter..

€ 72, 20 VAT excluded

best sellers

    0060823485A

    View

    49045868 - Mainboard0061800014

    € 72, 31 VAT excluded

    View

    bottle seat0060227752

    € 34, 66 VAT excluded

    View

    49046212 - Freezer.. 0060825972B

    € 31, 69 VAT excluded

    View

    49046210 - Kit Wat.. eu/en/0060823485/49046210 - Kit Water Filter ASSY">0060823485

    € 36, 09 VAT excluded

    View

    49055401 - Active.. eu/en/0070203122/49055401 - Active Carbon">0070203122

    € 11, 79 VAT excluded

    View

    49053741 - Lamp Le.. eu/en/0064000354/49053741 - Lamp Led 1W">0064000354

    € 21, 66 VAT excluded

    View

    Drawer for chiller.. eu/en/0060206473/Drawer for chiller zone transparent light blue colour">0060206473

    € 31, 94 VAT excluded

    View

    top light0064001827

    € 13, 60 VAT excluded

    View

    49045969 - Fridge.. eu/en/0064001621/49045969 - Fridge LED light">0064001621

    € 21, 53 VAT excluded

    View

    49054495 - control.. eu/en/0064000891J/49054495 - control PCB">0064000891J

    € 75, 00 VAT excluded

    View

    49052976 - Balcony0060225323

    € 34, 64 VAT excluded

    View

    49045964 - Chill L.. eu/en/0064001406/49045964 - Chill LED lights">0064001406

    € 28, 52 VAT excluded

    View

    49054334 - Balcony.. eu/en/0060222591/49054334 - Balcony big">0060222591

    € 27, 66 VAT excluded

    View

    49054056 - Vegetab.. eu/en/0060206478/49054056 - Vegetable Container">0060206478

    € 36, 96 VAT excluded

    View

    49053079 - Drawer0060810105

    View

    Display LED0061800013

    € 50, 19 VAT excluded

    View

    49054541 - Front c.. eu/en/0060218812A/49054541 - Front cover of snack drawer">0060218812A

    € 16, 27 VAT excluded

    View

    Bottom axis for mu.. eu/en/0060218821/Bottom axis for mullion">0060218821

    € 10, 51 VAT excluded

    View

    49045984 - HANDLE.. eu/en/0070817965D/49045984 - HANDLE ASSY-助力把手椭圆杆白色BD-226">0070817965D

    View

    Small Crisper0060826072B

    View

    Valve Icemaker Inlet0064001492

    € 58, 00 VAT excluded

    View

    49045784 - Icemake.. eu/en/0064001224/49045784 - Icemaker Assy">0064001224

    € 56, 40 VAT excluded

    View

    49045794 - Pcb Con.. eu/en/0061800067A/49045794 - Pcb Control Hsbs610">0061800067A

    € 74, 50 VAT excluded

    View

    Seal part0060216591

    € 16, 45 VAT excluded

    View

    49054032 - Water V.. eu/en/0060806084/49054032 - Water Valve">0060806084

    € 32, 64 VAT excluded

    View

    ice box0060204650

    € 17, 44 VAT excluded

    View

    Assembly- main con.. eu/en/0060830584D/Assembly- main control panel">0060830584D

    € 72, 19 VAT excluded

    View

    food basket0070105149

    € 25, 09 VAT excluded

    View

    49053507 - Gasket.. eu/en/0060836537/49053507 - Gasket For Fridge Door">0060836537

    € 36, 69 VAT excluded

    View

    49053388 - Heater0024000291

    € 44, 64 VAT excluded

    View

    49046335 - Bearing0020600157

    € 10, 40 VAT excluded

    View

    49045765 - Door Ga.. eu/en/0020300590A/49045765 - Door Gasket">0020300590A

    € 33, 28 VAT excluded

    View

    49048779 - Door Ga.. eu/en/0020300601B/49048779 - Door Gasket">0020300601B

    € 34, 33 VAT excluded

    View

    49045846 - Water L.. eu/en/0024000399A/49045846 - Water Level Pressure Switch">0024000399A

    € 24, 39 VAT excluded

    View

    Locks0024000128D

    € 17, 74 VAT excluded

    View

    49046333 - Bearing0020600069

    View

    49045774 - Water H.. eu/en/0024000279/49045774 - Water Heater">0024000279

    € 26, 00 VAT excluded

    View

    49046338 - Shock A.. eu/en/0020600213/49046338 - Shock Absorber Assembly">0020600213

    € 20, 19 VAT excluded

    View

    outer frame of sig.. eu/en/0020203215/outer frame of sight window">0020203215

    € 29, 28 VAT excluded

    View

    49053344 - Door Seal0180300016

    € 33, 89 VAT excluded

    View

    oil seal0020300341B

    View

    49047130 - Shock A.. eu/en/0020600212/49047130 - Shock Absorber Assembly">0020600212

    View

    49047261 - Shock-A.. eu/en/0020804120/49047261 - Shock-Absorber">0020804120

    View

    49046318 - Ph Belt0020300385

    € 9, 82 VAT excluded

    View

    Connector hose0020300387A

    € 15, 32 VAT excluded

    View

    Program select swi.. eu/en/0124000657/Program select switch">0124000657

    € 20, 83 VAT excluded

    View

    49050860 - Compute.. eu/en/0021800014E/49050860 - Computer Board">0021800014E

    € 66, 53 VAT excluded

    View

    49051683 - Door Ga.. eu/en/0020300767A/49051683 - Door Gasket">0020300767A

    € 34, 39 VAT excluded

    View

    Outer Frame Of Sig.. eu/en/0020203780A/Outer Frame Of Sight Window">0020203780A

    € 29, 32 VAT excluded

    View

    49046303 - Driven.. eu/en/0020100615/49046303 - Driven Pulley">0020100615

    € 24, 38 VAT excluded

    View

    49046340 - Bearing0020600219

    € 16, 49 VAT excluded

    View

    49046838 - Compute.. eu/en/0021800015/49046838 - Computer Board">0021800015

    € 67, 06 VAT excluded

    View

    49052729 - DRYING.. eu/en/0024000289A/49052729 - DRYING THE MOTOR-220V-240V-50Hz">0024000289A

    € 65, 93 VAT excluded

    View

    PLASTIC LIFTER 44 LT0530009767

    € 12, 22 VAT excluded

    View

    Truckle Spring0020600214

    View

    SUPPORT WHEEL PARTS0180800201A

    € 11, 32 VAT excluded

    View

    ADJUSTABLE FOOT-NEW0530019380

    € 11, 28 VAT excluded

    View

    Drain pump0022150033660401

    € 26, 75 VAT excluded

    View

    Drain Pipe0020300148

    € 15, 19 VAT excluded

    View

    Outdoor PCBA0011800209T

    € 79, 75 VAT excluded

    View VAT excluded

    outdoor PCBA0011800241

    View VAT excluded

    water temperature.. eu/en/0040401095/water temperature sensor">0040401095

    € 36, 56 VAT excluded

    View VAT excluded

    Outdoor PCBA0011800209P

    View VAT excluded

    Outdoor PCBA0011800241A

    View VAT excluded

    outdoor PCB0011800241C

    € 233, 40 VAT excluded

    View VAT excluded

    Outdoor PCBA0011800209H

    View VAT excluded

    Indoor PCBA0011800198C

    View VAT excluded

    Outdoor PCBA0011800241H

    € 99, 98 VAT excluded

    View VAT excluded

    power moduleA0011800052E

    € 122, 96 VAT excluded

    View VAT excluded

    Outdoor PCBA0011800241D

    View VAT excluded

    Power moduleA0010875965

    € 91, 66 VAT excluded

    View VAT excluded

    Capacitor for fan.. eu/en/A0010404220/Capacitor for fan motor">A0010404220

    € 29, 19 VAT excluded

    View VAT excluded

    outdoor PCBA0011800209B

    View VAT excluded

    Indoor PCBA0010403461

    € 92, 84 VAT excluded

    View VAT excluded

    Filter0010251625

    € 23, 14 VAT excluded

    View VAT excluded

    Outdoor PCBA0011800066F

    View VAT excluded

    Outdoor PCBA0011800209C

    View VAT excluded

    OUTDOOR MOUDLE DRI.. eu/en/A0011800328U/OUTDOOR MOUDLE DRIVE BOARDS-FR-4">A0011800328U

    View VAT excluded

    Outdoor PCBA0011800241M

    View VAT excluded

    Outdoor motorA0010403322A

    € 77, 37 VAT excluded

    View VAT excluded

    Axial fan001A5402022

    € 39, 74 VAT excluded

    View VAT excluded

    Outdoor PCBA0011800209R

    View VAT excluded

    Power ModuleA0011800052C

    View VAT excluded

    Blade (top)A0010209024B

    € 29, 76 VAT excluded

    View VAT excluded

    BladeA0010209025B

    View VAT excluded

    Indoor PCB0010452478E

    € 140, 04 VAT excluded

    View VAT excluded

    PCB0151800075

    € 216, 32 VAT excluded

    View VAT excluded

    SPDU ModulA0010821023

    View VAT excluded

    Cross flow fanA0010209019A

    View VAT excluded

    Każdy produkt był kiedyś nowy. Każdy biznes, który utrzymał się na rynku i zapracował na siebie, przechodził przez różne stadia rozwoju. Najważniejszym powodem, który dał podwaliny pod jego przyszły sukces, było właśnie wprowadzenie nowego produktu na rynek.

    Marketing dookoła tego wydarzenia różni się w zależności od produktu, grupy odbiorców, a nawet kraju. Strategia wprowadzenia produktu na rynek to cała masa analiz i przygotowań. Jeśli jednak zostanie przygotowana jak należy, to można spokojnie czekać na sukces.

    Wprowadzenie nowego produktu na rynek? To nie lada wyzwanie!

    Cykl życia produktu to proces, przez który przechodzi prawie każde dobro na rynku, od momentu wprowadzenia nowego produktu na rynek, aż do jego usunięcia z tegoż rynku. Cykl życia ma cztery etapy – wprowadzenie, wzrost, dojrzałość i spadek.

    Wprowadzenie na rynek nowego produktu to pierwszy etap życia dóbr zbywalnych. I jest to bardzo ważny okres w cyklu życia produktu – chociaż niekoniecznie determinuje on w 100% jego ostateczny sukces.

    Na etapie, kiedy odbywa się wprowadzenie nowego produktu, marketing i promocja są na wysokim poziomie – a firma często najwięcej inwestuje w promocję produktu i dostarczenie go konsumentom. Jest to chyba najlepiej pokazane w słynnych prezentacjach Apple (AAPL) – Get Report, które podkreślają nowe funkcje ich nowych (lub wkrótce wprowadzonych) produktów.

    Kiedy trwa wprowadzenie nowego produktu, firma jest w stanie najpierw zorientować się, jak reagują konsumenci: czy oferta im się podoba i jak duży może być jego sukces. Jednak jest to również często okres dużych wydatków bez gwarancji, że produkt zwróci się sam poprzez sprzedaż.

    Gdy trwa wprowadzenie na rynek nowego produktu, koszty są na ogół bardzo wysokie, a konkurencja zazwyczaj niewielka. Podstawowymi celami etapu wprowadzenia jest zbudowanie popytu na produkt i przekazanie go konsumentom w nadziei, że później zarobi na jego rosnącej popularności.

    Strategia wprowadzenia nowego produktu na rynek krok po kroku

    Jak już wspomniałam, strategia wprowadzenie nowego produktu na rynek może być różna, ponieważ zależy od wielu czynników. Nie zmienia to faktu, że pewne kroki należy wykonać w prawie każdym przypadku gdy ma miejsce wprowadzenie nowego produktu.

    Przestudiuj swoją konkurencję

    Wiele zajęć z marketingu biznesowego uczy uczestników, jak przeprowadzić analizę SWOT (mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia). Musisz zacząć od poważnego spojrzenia na swoich konkurentów. Zrób listę firm, które oferują produkty lub usługi podobne do tych, które planujesz wprowadzić. Nawet jeśli uważasz, że twój nowy produkt lub usługa jest całkowicie wyjątkowa i nie ma konkurencji, ważne jest, aby postawić się na miejscu potencjalnych klientów i wyobrazić sobie, co mogliby kupić zamiast tego, co planujesz zaoferować.

    Gdy już zdecydujesz, kim będą twoi konkurenci, przejrzyj ich materiały marketingowe, w tym reklamy, broszury i strony internetowe. Oceń, jak twój nowy produkt lub usługa poradzi sobie z tym, co już jest oferowane, w jaki sposób będziesz się wyróżniać i które firmy lub ich oferty stanowią największe zagrożenie, gdy planujesz wprowadzenie nowego produktu na rynek.

    Znajdź idealnego klienta

    Wprowadzenie nowego produktu jest tańsze i skuteczniejsze, kiedy od razu wiesz, kim są potencjalni klienci, którzy będą gotowi zapłacić za twój produkt. Mogą to być klienci, którzy obecnie kupują coś podobnego i docenią dodatkowe funkcje oferowane przez nowy produkt lub usługę.

    Twoi najlepsi potencjalni klienci mają potrzebę, którą zaspokajasz, poprzez wprowadzenie nowego produktu na rynek. Twojego produktu – nie zapominajmy o tym. To także osoby, które mogą sobie pozwolić na zakup i wykazały chęć, aby to zrobić – prawdopodobnie kupując u konkurencji. Gdy planujesz wprowadzenie nowego produktu, pamiętaj, że zawsze łatwiej jest zaspokoić potrzebę, niż ją stworzyć.

    Stwórz unikalną propozycję wartości

    Na tym etapie powinieneś dobrze rozumieć, co musisz zaoferować, aby wyróżnić się na tle konkurencji, i kto będzie chciał skorzystać z twojej oferty. Ale czy wiesz, dlaczego klienci będą chcieli kupować u ciebie, a nie u jednego z licznych konkurentów? Jakie korzyści i funkcje zapewnisz, a które twoi potencjalni klienci będą najbardziej cenić? Najważniejsze jest to, że „pakiet” produktów lub usług powinien być wyjątkowy i spełniać potrzeby i pragnienia twoich najlepszych potencjalnych klientów.

    Więcej przeczytasz tutaj: USP produktu – co to jest? Jak możesz wykorzystać USP marketing w biznesie?

    Zdefiniuj swoją strategię i taktykę marketingową

    Bazuj zarówno na działaniach podpatrzonych u konkurentów, jak i na własnych badaniach dotyczących grupy docelowej. Zdecyduje się na te kanały, które w jak najkrótszym czasie przyniosą ci największe ROI. To znacznie wspomoże wprowadzenie nowego produktu na rynek. Na przykładzie już istniejących produktów możesz zobaczyć co się sprawdziło i stopniowo wprowadzać to u siebie.

    Przetestuj swoją koncepcję i podejście marketingowe

    Biorąc pod uwagę wszystkie pieniądze potrzebne do wprowadzenia nowego produktu lub usługi na rynek, nierozsądne jest pośpieszne wejście w fazę wprowadzenia na rynek przed rozpoczęciem testów.

    Co powinieneś przetestować? Najlepiej przeanalizować pakiet produktów lub usług, przekaz marketingowy i materiały marketingowe. W zależności od tego, co planujesz wprowadzić na rynek i swojego budżetu, możesz skorzystać z formalnych grup fokusowych (lub po prostu zorganizować dyskusję z członkami grupy docelowej), przeprowadzić badania online, badania w centrum handlowym lub rozprowadzić swój produkt do wybranej grupy użytkowników. Dopiero po zakończeniu testów należy przystąpić do ostatecznego tworzenia narzędzi i materiałów marketingowych.

    Uruchom kampanię

    Public relations często odgrywa kluczową rolę w uruchomieniu produktu lub usługi. Możesz wykorzystać taktykę relacji z mediami, aby umieszczać artykuły i wywiady, otrzymywać relacje, pozwalając prasie na sprawdzenie produktu, zorganizować wydarzenie premierowe lub użyć marketingu lokalnego, aby wzbudzić zainteresowanie.

    Bez względu na to, jaką drogę reklamową wybierzesz, najpierw upewnij się, że twój produkt lub usługa są w pełni gotowe i dostępne do zakupu, aby zmaksymalizować zwroty z otrzymanego zakresu. A twoje inne działania marketingowe powinny podążać za rozgłosem. Monitoruj wyniki ze wszystkich mediów i w pierwszych tygodniach i miesiącach przygotuj się na dostosowanie kampanii, aby wykorzystać to, co działa najlepiej.

    Poznaj cykl życia swojego produktu

    Kampania, z której korzystasz na etapie wprowadzenia i edukacji swojego produktu lub usługi, będzie musiała być aktualizowana w miarę ich dojrzewania. Jeśli uważnie monitorujesz swoje wyniki marketingowe, zaczniesz dostrzegać malejące zwroty, które wskażą, kiedy należy zrewidować produkt lub usługę, zmienić przekaz medialny, a nawet wycofać tę konkretną ofertę i położyć podwaliny pod wprowadzenie kolejnego świetnego pomysłu.

    Wprowadzanie nowego produktu na rynek na przykładzie

    Aby zobrazować wprowadzanie nowego produktu na rynek na przykładzie postanowiłam przytoczyć case znanego serwisu z darmowymi zdjęciami – Unsplash.

    Co się wydarzyło?

    Aby podziękować fotografom, którzy dodali zdjęcia, które pomogły stronie w uzyskaniu ponad 50 milionów pobrań, Unsplash uruchomił kampanię Kickstarter, dotyczącą książki, zawierającej inspirujące zdjęcia i eseje twórców.

    Celem kampanii było zebranie 75 000 USD, jednak udało im się przekroczyć ten cel o 25 000 USD. W jaki sposób? Angażując influencerów. Praca w książce została dobrana tak, aby objąć kluczowe osoby z branży kreatywnej, a ich wpływ pomógł wynieść książkę na nowy poziom.

    Co zadziałało? Znajomość grupy docelowej i dobór odpowiednich kanałów

    70% millenialsów kieruje się zaleceniami swoich rówieśników przy podejmowaniu decyzji o zakupie. A ponieważ 26% użytkowników komputerów stacjonarnych i 15% użytkowników telefonów komórkowych używa blokerów reklam do ukrywania tradycyjnych reklam, użycie elementu wpływającego może być najskuteczniejszym sposobem dotarcia do docelowych odbiorców.

    Według badania przeprowadzonego przez Nielsen Catalina Solutions i TapInfluence, zwrot z inwestycji w treści influencerów jest 11 razy większy niż w przypadku tradycyjnych kampanii. Dzieje się tak, ponieważ wpływowe osoby szybko budują zaufanie i relacje oraz zwiększają świadomość marki.

    Wejdź na rynek i zrób to dobrze!

    Istnieje wiele sposobów na wprowadzanie nowego produktu na rynek. Na przykładzie Unsplash widać, że dobre wykorzystanie elementów tworzenia strategii i solidne ich wdrożenie przekładają się na realny, mierzalny sukces kampanii.

    Najważniejsze w tym przypadku jest (jak przy każdej strategii) umocowanie w liczbach i faktach. To właśnie oparcie na realnych danych pozwala zmieniać marzenia i plany w rzeczywistość.

    Na koniec pozostaje oczywiście monitoring rezultatów. Dzięki temu będziesz wiedzieć, czy twoje działania są skuteczne i czy produkt wchodzi już w nowy etap cyklu życia.

    Odmień z nami swój biznes online

Biuletyn nowych produktów Haier Ab162feaia

Bezpośredni link do pobrania Biuletyn nowych produktów Haier Ab162feaia

Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

Ostatnia aktualizacja Biuletyn nowych produktów Haier Ab162feaia